Počet postav

Člověk (16)
Elf (10)
Bílý mág (6)
Rituální mág (12)
Vlkodlak (19)
Upír (17)
Temný elf (4)

online

0 online postavy


Krvaví mágové

 

Krvaví mágové
Záhadná a neznámá magie, která se dostala na Aerii z jiné země. Není divu, že se o ní nelze dočíst v knížkách, v historii nemá zastání a drtivá většina populace ji vůbec nezná. Jak název napovídá, tato magie se specializuje na krev – nejčastěji tu, která protéká žilami mága nebo jeho protivníků. Stát se rituálním mágem ale není vůbec jednoduché – lze se jím stát pouze postupem hry, a to pomocí speciálního itemu – Almanach krve.
Výhody
Krvaví mágové jsou velmi flexibilní rasou. Mohou se soustředit na kontaktní boj i na boj z větší vzdálenosti. Mohou podpořit ostatní, či sesílat mocná prokletí. Vytváří tak prostor pro strategii, neboť si mohou přizpůsobit situaci. Největším bonusem je skutečnost, že jejich moc je pro svět záhadná, a nelze se tak na ní efektivně připravit.
Nevýhody
Stát se krvavým mágem vyžaduje hru s postavou či organizací, která vlastní „Almanach krve“. Pouze pomocí rituálu popsaného v knize lze toto tajemné umění ovládat. Ne každá rasa se může stát krvavým mágem – elfové a vlkodlaci tuto magii nikdy neovládnou. Je velmi obtížné také rituál zvrátit a opustit cestu krvavého mága.
Vzhled
Po proměně se vzhled nemění od původní rasy.
Krvavý rituál
Před zahájením studia krvavé magie je důležité vykonat krvavý rituál. Pouze ten, kdo jím projde, může získat nové schopnosti a stát se tak krvavým mágem. Na samotném rituálu je nutná přítomnost alespoň dvou jedinců zběhlých v jakékoliv magii (rituální či bílý čaroděj, temný elf či upír s plnými výcviky) a osoba, která se cestou krve chce vydat. Budoucí krvavý mág je nucen vypít smíšenou krev všech ras a poté je připoután k místu s vysokou koncentrací magie. V tu chvíli začíná zaříkávání, které musí provádět zmiňovaná dvojice s magickou mocí, při čemž je čteno z Almanachu krve. Celý rituál trvá přibližně dvě hodiny. Ten, který se vydává cestou krve, ztrácí veškeré své schopnosti (myšleno výcviky, neplatí pro herní výhody a speciální schopnosti) a ztrácí možnost se je někdy znovu naučit.

Během celého rituálu cítí krvavý mág nepřetržitou, silnou bolest, při čemž není neobvyklé, že na konci rituálu jedinec upadne do bezvědomí, či dokonce zemře.

Krvavý rituál nemohou podstoupit elfové a vlkodlaci (temní elfové však ano). Po proměně se stává jedinec specifickou rasou, čímž ztrácí veškeré předchozí výhody i slabiny původní rasy. Rituál může být podstoupen pouze herně. Změna rasy neovlivňuje vzhled, avšak má vliv na fyziologické vlastnosti. Upír ztrácí svoji nesmrtelnost a již není odkázán na pití krve. Stárnutí pro něj pokračuje tak, jako by upírem nikdy nebyl. I temní elfové přijdou o svou dlouhověkost a stárnou podobně jako lidé.
Odmítnutí požehnání
Krvavý mág může své schopnosti odhodit. To však pouze v případě, že projde očistným rituálem. Při tomto rituálu již nemusí být přítomen Almanach krve. Rituál musí probíhat přesně při novu, kdy je krvavý mág podříznut, a díky nedostatku krve zemře. Pokud je mág následně oživen téměř jakýmkoliv způsobem, ztrácí schopnosti krvavé magie a stává se rasou, kterou býval předtím. Toto neplatí, pokud je mág oživen pomocí Amuletu vzkříšení.
Výskyt
Je příliš málo krvavých mágů na to, aby byla definována jejich přesná lokalita. Věří se, že se pohybují někde po Famyoku, v Thartasu či v Černém městě.
Historie
Poprvé se krvaví mágové ukázali před několika lety. I přes jejich malý počet se snažili oslabit zdejší společenství rituálních mágů, aby poté mohli zaútočit a převzít jejich tvrz. Plán selhal a krvaví mágové byli poraženi, při čemž kniha o krvavé magii, Almanach krve, padla do rukou společenství Samsara. Od té doby o krvavé magii v Aerii nikdo neslyšel. Tento příběh je však známý pouze hrstce mágů, kteří se boje zúčastnili.

Mimo Aerii je krvavá magie známá pouze málo. Pochází z východních zemí, kdy se lidé snažili vytvořit umění, pomocí kterého by odrazili útoky upírů.
Potomstvo
Krvavý mág se neliší od ostatních mágů – řídí se stejnými pravidly, jako běžný člověk, a to i v případě, že byl předtím upírem. Pokud je krvavým mágem temný elf, řídí se pravidly své původní rasy.
Délka života
Díky využívání krve, a to i té vlastní, se tělo nenávratně opotřebovává. Krvaví mágové tak nežijí tak dlouho, jako mágové využívající pouze magii – dožívají se přibližně 70 let. Mohou se tak dožít téměř stejného věku, jako lidé.
Krvaví mágové a společnost
Krvavý mág bývá odhalen málokdy a většinou se s ním jedná jako s obyčejným člověkem. Pokud je ale odhaleno, že je na tomto jedinci něco zvláštního, něco, co nelze vysvětlit, přistupují k němu všechny rasy s opatrností. Odhalený krvavý mág se tak nejspíš nebude pohybovat po městech či vesnicích a bude nucen svoje schopnosti skrývat. Rituální či bílí mágové s plnými výcviky mohou cítit magický potenciál krvavého mága, nedokáží ho však nikam zařadit.
Náboženství
Krvavý mág nese často stejné náboženství, jaké měl předtím, než se stal touto rasou.
Shrnutí
Krvaví mágové jsou těžko dostupnou a neznámou rasou. Mnozí se k nim mohou chovat s úctou, jiní se strachem. A nikdo je nerozezná od běžných lidí. Díky všestrannosti mohou zastávat nejrůznější role – od silných bojovníků až po užitečnou podporu. Je to také možnost změny pro rasy, které jsou herně už téměř nezměnitelné (např. temný elf, upír). Krvavý mág zahrnuje mnoho složitých mechanik a vyžaduje znalosti herního světa. Je doporučena tedy zkušeným hráčům, nikoliv nováčkům.



Přihlásit se

Ostatní


Spolupráce


Eriniamus

iHogwarts



TÝM PROJEKTU
» Azerethia
» Virusxteen
» Irismia
» Atsushi Hatuge
» Tir
» Martell
» Morgana
» Ju


PODĚKOVÁNÍ
» Nettie
» Terry Morco
» T-Bolt
» Filius Flitwick
» StrangeKami
» Vypravěč Bunny


FINANČNÍ POMOC
» Andromeda
» Koira
» Aila


V neposlední řadě patří dík i všem našem hráčům